"Rig på tur"-slogan latterliggør Tønder Kommune


"Rig på tur"-slogan latterliggør Tønder Kommune

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat Tønder. 

Læserbrev: JydskeVestkysten oplyser 4. oktober, at Vækstråd Tønders slogankonkurrence er vundet af direktør Jens Hansen fra "Aros Kommunikation", som har hjemsted i Aarhus. Vindersloganet, som har kostet Tønder Kommune 250.000 kroner, er "Rig på tur".

Eftersom jeg ikke mener, at det slogan på nogen positiv måde kan forbindes med eller øge kendskabet til Tønder Kommune, så synes jeg (ligesom mange andre), at Vækstråd Tønder latterliggør sig selv ved at vælge sloganet "Rig på tur" og så lade Tønder Kommune betale 250.000 kroner for det.

Vækstråd Tønder har 9 medlemmer og borgmester Henrik Frandsen (V) er formand.

JydskeVestkysten oplyser 12. oktober, at Tønder Kommunes økonomiudvalg enstemmigt indstiller sloganet "Rig på tur" til godkendelse på kommunalbestyrelsesmødet 25. oktober. Dermed mener jeg, at økonomiudvalget også latterliggør sig selv.

Økonomiudvalget har 7 medlemmer og borgmester Henrik Frandsen som formand.

Nu er jeg spændt på, om flertallet af kommunalbestyrelsens 31 medlemmer med borgmester Henrik Frandsen i spidsen på kommunalbestyrelsesmødet 25. oktober vil godkende sloganet "Rig på tur" og efter min mening dermed latterliggøre sig selv og dermed desværre måske også samtidig hele Tønder Kommune.

Jeg håber ikke, at det vil ske.

"Rig på tur"-slogan latterliggør Tønder Kommune

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce