Der må tages aktion på flere sager nu!


Der må tages aktion på flere sager nu!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat Varde. 

I flere udvalg får vi en opgørelse der viser i hvilke udvalg de forskellige afgørelsestyper hører hjemme - ellers kan vi bede om det.

Vores opgave som politiker er at være ret præcis over for direktøren/direktionen om, at fejlprocenten skal ned, når vi vurderer, at den er for høj.

Der er tale om et serviceniveau (omkostningsniveau) - hvad vil vi byde vores borgere.

Min forventning til de ansatte - der sagsbehandler er selvfølgelig at de er inde i stoffet og træffer gode afgørelser - der følger loven og giver mening for borgeren. Jeg er helt med på at hver sag er kompleks - og jeg er med på, at man bruger ankestyrelsen i sager - hvor man er i tvivl.

Måske bør vi lave en sagsbehandling efterfulgt af en tilfredsmåling hver gang der har været en borger igennem "systemet". En ordning a la Elgiganten således - at vi får feedback (med det samme) på hvor kan vi blive bedre og hvor er vi gode nok.

Antallet af sager en klar indikator på hvor kan vi blive bedre og hvor er vi egentlig gode nok (har sagsbehandlet rigtigt).

Man bruger disse indikatorer til at blive endnu bedre - man er godt på vej.

Ligeledes er vi politisk klar på - at hjælpe hvis det ikke giver mening, både for de ansatte og for borgeren, som har valgt os.

Der må tages aktion på flere sager nu!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce