Mageløst igen, hr. borgmester


Mageløst igen, hr. borgmester

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat Kolding. 

Læserbrev: Artiklen i JydskeVestkysten af den 22. august efterlader det indtryk, at Koldings borgmester enten er fuldstændig blottet for enhver økonomisk sammenhæng og forståelse eller også tror han, at borgerne er det.

Hvis man har kr. 750.000 stående, som man ikke lige ved, hvad man skal bruge til, overfører man dem til næste års budget, og så skal der spares kr. 750.000 mindre til næste år. "Elementært Dr. Watson"; borgmesterens påstand om, at markedsføringsbidraget på kr. 750.000 ingen indflydelse har på næste års besparelser er altså grebet ud af den blå luft. Ikke flere hypotetiske bortforklaringer hr. borgmester.

Borgmesterens retfærdiggørelse af markedsføringsbidraget til hr. Obama er desværre også rent hypotetisk; borgmesterens undskyldning er, at markedsføringsbidraget på kr. 750.000 svarer til markedsføringsannoncer, der ville have haft en opmærksomhedsværdi, der ville have kostet to mio. kroner; hvorledes borgmesteren er nået frem til denne konklusion er ikke til at vide, når selv markedsføringseksperter tager afstand fra beregningerne; nu havde kommunen jo nok ikke annonceret i diverse publikationer for to mio. kroner, men sammenligningen er derudover også fuldstændig uinteressant; det virkelige spørgsmål er derimod, "hvad får kommunen for disse markedsføringsomkostninger, som den ikke allerede har i forvejen"

Svar udbedes hr. borgmester.

Mageløst igen, hr. borgmester

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce