Vindmøller: RVB sætter sig selv ud af spillet

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

LÆSERBREV: Nu kan jeg se, at både Anette Abildgaard Larsen og Jens Møller ytrer sig omkring vindmøller i Haved.

Under Jens Møllers læserbrev kommenterer Preben Nissen, at demokrati er, at alle får lov at ytre sig og have en holdning. Samt at det er folk udefra, der blander sig i de påtænkte vindmøller.

Så er det jeg ikke forstår, at alle ikke har adgang til debatmøderne. Tilhængerne må åbenbart gerne have folk udefra til at støtte dem, blandt andet bestyrelsesmedlemmer fra Borgerlisten.

Jeg ville gerne som partiformand været inde og høre debatten fra tilhængernes side, men der var meget strenge adgangskrav til, hvem der måtte deltage i mødet.

Jeg var tilstede i håb om, at få lidt information fra vindmølletilhængernes side. Men blev og fik kun informationer fra modstanderne.

Var glad, at for jeg deltog i mødet med modstanderne, fordi jeg så mange unge børnefamilier fra området, som også var modstandere af havvindmøller på land. Selvom tilhængere forsøger at bilde omverdenen ind, at kun gamle mænd er vindmøllemodstandere.

Så vil jeg gerne spørge dig direkte Preben Nissen: når oplysningerne holdes så tæt ind til kroppen som I gør i RVB (foreningen for udvikling i Rejsby, Vodder og Brøns sogne, red.) og hvem der må høre dem, er der noget, der ikke tåler dagens lys?

Ved at skjule informationer for offentligheden giver I de politiske partier svært ved, at skulle sige ja til vindmøllerne.

Vores borgmester er lyttende, da han både taler med tilhængere og modstandere.

Venstre i Løgumkloster holder et vågent øje med hele Haved forløbet.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce