Tak for tilliden

Tak for tilliden

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Danskerne har sammensat et nyt Folketing. Vælgerne har sammensat det danske parlament, så der ikke er tvivl om, at der skal ske et kursskifte og at landet skal have en ny regering. Her i Syd- og Sønderjylland har vi socialdemokrater fået et rigtig godt valg og vi er endda blevet største parti i Esbjerg, Fredericia og Sønderborg. Personligt er jeg meget taknemmelig over, at vælgere i hele storkredsen har betroet mig med deres tillid - det er jeg meget ydmyg over og jeg vil huske, at det forpligter. Jeg vil i den kommende valgperiode bestræbe mig på at deltage i politiske møder i alle de dele af Syd- og Sønderjylland, som ønsker min tilstedeværelse, for selvom jeg er opstillet i Sønderborg og alene har ført min valgkamp der, kan jeg naturligvis ikke ignorere, at mit personligt gode valg skyldes stemmer fra alle valgkredse i Syd- og Sønderjylland.

Jeg vil heller ikke glemme, at mange vælgere har efterlyst, at vi der er valgt som repræsentanter for landsdelen også arbejder sammen på tværs af partier. Det kræver selvsagt, at der drikkes mange kopper kaffe i de kommende år, men som mange sikkert ved, så er det noget vi fra landsdelen er virkelig gode til.

Tak for tilliden

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce