Smil. Plastikposer og kundevenlige kunder


Smil. Plastikposer og kundevenlige kunder

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Grindsted: Har du tænkt på, hvor meget det betyder, at der er smil og glade mennesker i butikker. Kunder udefra ser det.

Vi har overalt glade butikker. Der skal så lidt til med et smil. Et menneske, der lige har brug for det, kan mærke varmen fra smilet resten af dagen.

Når personalet smiler og er glade, har vi stor del i det, når vi er kundevenlige.

Har du tænkt på, når vi står i kø, hvor lidt der skal til for at skabe en god stemning. Vi er jo alle i samme båd og kan lige så godt få det bedste ud af det. Vi er nu gode til at stå i kø i Grindsted.

Vores unge ser alvoren i at det forbrug, der er af plastik, skal vi gøre noget ved.

Forleden var jeg inde i en forretning, og jeg blev spurgt, om jeg ville have en pose. Det var en stor god pose, der var gratis. Jeg standsede lige op og sagde nej tak, da jeg selv havde pose med. Fra den anden side af disken lød det, at der i dag er mange flere, der siger nej tak.

En psykolog sagde engang, at blev man gjort opmærksom på en ting, så man den alle vegne.

En forretning solgte indkøbsposer produceret af sukkerrør. En anden brugte posen igen. På en tredje stod der, at den var fremstillet af genbrugsplast - bedre for miljøet.

Så gik jeg i genbrug. Jeg blev spurgt, om jeg ville have en pose og takkede nej, da jeg selv havde med. Jeg sagde til hende, at hun nok fremover får færre plastikposer, så smilede vi til hinanden.

Vi kan ikke bare lige afskaffe alle plastikposer, men det var en øjenåbner, at flere siger nej tak til dem.

Smil. Plastikposer og kundevenlige kunder

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce