Sandheden er ilde hørt - også i venstre

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Kristian Jensen har jo ret. Det han siger burde formand Lars Løkke Rasmussen for længst selv have konkluderet, efter Mette Frederiksen har dannet regering.

Forestiller Lars Løkke sig, at han vil stå i spidsen for Venstre frem mod næste valg med en førsteprioritet om et SV-regering. En regering som han ikke selv kunne være en del af, som han sagde under valgkampen.

Det vil sige, at skulle utopien kunne blive til virkelighed, så ville han overlade til sin efterfølger at drive butikken. Noget af en arv at efterlade sig.

Jeg forstår godt, hvis han ikke følte at han skyldte sine regeringspartnere og DF noget efter fire opslidende år med at få enderne til at mødes.

Spørgsmålet er, om LLR på den baggrund er manden, der kan samle et alternativ til S-regeringen ved næste valg.

Jeg har støttet LLR hele vejen siden krisen i 2014. Det har været op af bakke her i Vestjylland. Jeg tror, det er på tide at give stafetten videre.

Vi har før haft formandsvalg i Venstre. Et valg mellem Kristian Jensen og Jakob Elleman-Jensen på landsmødet i november vil ikke være en katastrofe.

Det er demokrati.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce