Hvor var JV henne?

Hvor var JV henne?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Ofte undrer jeg mig over JydskeVestkystens prioriteringer ifm. dækning af diverse begivenheder - både lokalt og regionalt. Et eksempel er, at for ganske nylig blev der afholdt Danske Mesterskaber i atletik på Esbjerg Atletik Stadion. Ikke en eneste sætning, ikke et eneste ord, blev der skrevet i JV. Simpelthen for dårligt!

På banen kan jeg ellers oplyse, at bl.a. Sarah Slott gav opvisning, og juli måneds europæiske udøver, det nye stjerneskud Anna Emilie Møller, viste hvad hun kunne. Begge atleter i den absolutte topklasse på verdensplan. I stedet "brillerede" JV med at bringe tennisresultater fra en eller anden tilfældig turnering i USA, med deltagere som man aldrig har hørt om - og sikkert aldrig kommer til at høre mere om. Eller en halv sides omtale af en træningskamp i håndbold. Vi er mange, der er bedøvende ligeglade med tennisresultater fra Langtbortistan og træningskampe i håndbold. Eller halve og hele sider om en marginalsport som speedway med en total udvandet liga.

JV- hvis I vil beholde læserne, må I simpelthen til at steppe op! Ellers mister I undertegnede - og sikkert mange andre som kunder.

Svar fra chefredaktør Mads Sandemann:

Vi bragte 26. og 28. juli artikler på jv.dk og i den trykte avis' Esbjerg-udgave om DM i atletik, så vi overså ikke begivenheden. Men vi prioriterer vores kræfter på sportsredaktionen ud fra læsernes interesse, og vi kan på forbruget i e-avisen og på jv.dk se, at der er langt flere i vores område, som vil læse om landsdelens aktører i speedway, håndbold, ishockey og fodbold end om en sportsgren som atletik. Når det er skrevet, vil jeg godt medgive, at vi på sportssiderne burde have haft en mindre omtale med om DM-stævnet i Esbjerg.

Hvor var JV henne?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce