Flot anlæg til sjov sport

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Søren Rasmussen, formand for seniorudvalget, Dansk Folkeparti, Primulavej 7, Kolding
Leif Tvede
Debat. 

Læserbrev: Forleden havde jeg den store glæde at være med til at indvie KIF Bowls nye flotte udendørs bane.

Bowls er en underholdende sport, der endnu ikke er så kendt. Men den er eget for alle aldre, og man kan være med næsten uanset fysisk formåen. Således er der flere medlemmer med alvorlige sygdomme som f.eks. muskelsvind. Klubben er meget åben og har da også fået 70 medlemmer efter tre års virke.

KIF Centret og Sydbank Arena er jo i forvejen ramme om rigtig mange gode aktiviteter. I nogle år har indendørs bowls også været bandt de spændende aktiviteter. Nu suppleres det så med udendørs bowls.

Jeg er meget imponeret over de frivillige, som står bag foreningen og nu også det nye anlæg. De har gjort et fremragende stykke arbejde.

Det fokus foreningen har haft på at skabe gode rammer om det sociale liv med hyggekrog og terrasse i et godt samarbejde med Tennisklubben, er virkelig lykkedes.

Jeg føler mig overbevist om, at banen vil give rigtig mange timers glæde, spil, leg og bevægelse - til glæde for mange. Jeg kan varmt anbefale at prøve sporten.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce