Er løbet kørt eller hvad

Er løbet kørt eller hvad

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Læserbrev: Offentlig svømme tider i Humlehøj svømmehal bliver efterhånden reduceret til så lidt tid pga. foreninger som skal have svømmehallen. Fra august 2019 står svømmeklubben til at have endnu mere tid, så igen går det ud over den offentlige svømme tid. Efterhånden kan vi i Sønderborg som almindelige borger ikke svømme, hvis man ikke lige er medlem af en forening. Det går især ud over de offentlige svømme tider tirsdage og torsdage. Jeg undrer mig over at Halinspektør Jan Nicolaisen og Viceborgmester Stephan Kleinschmidt vil være det bekendt, at mange borger ikke kan komme ud at svømme, de svømmer måske pga. sundhedsmæssige årsager, dyrker motion, hygger sig og har det sjovt eller har bare lyst til at tage i svømmehallen. Vi har en svømmehal i Sønderborg, men kan ikke bruge den, ret meget.

Jeg undrer mig også over at Teknik- og Miljøudvalget går med til, at Kultur, Idræts, Handel og Turisme udvalget sammen med Halinspektør Jan Nicolaisen, bare kan give de mange af de offentlige svømmetimer væk til svømmeklubben, når de står for Humlehøj Hallen og bygningerne.

Nu har jeg flere gange skrevet til Halinspektør Jan Nicolaisen og Viceborgmester Stephan Kleinschmidt pga. de offentlige svømmetimer som gives væk til Svømmeklubben, men har aldrig fået et svar fra nogle af dem. Hvilket undrer mig meget. Jeg har faktisk til sidste kommunal valg sat mit kryds ved Stephan Kleinschmidt, da jeg syntes godt om nogle af hans mærkesager. Men jeg må med stor skuffelse beklage mit kryds, når han ikke engang gider svare mine mails og forklare hans beslutninger omkring foreninger og offentlige svømme tider. Måske fordi han ikke selv bruger svømmehallen i Sønderborg, men det er vi mange andre der gør af forskellige årsager.

Er løbet kørt eller hvad

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce