Ansøgning om genåbning

Ansøgning om genåbning

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Debat. 

Skovlund-Ansager Udviklingsråd har efter anmodning fra forvaltningen om budgetønsker for 2020, fremsendt ansøgning om genåbning af kombibibliotek i Ansager.

Ansøgningen bakkes op af Ansager Byudvikling og Ansager Borgerforening.

Så vidt jeg forstår JydskeVestkysten, så har Udvalget for Kultur og Fritid sendt ansøgningen "ud i fremtiden"!

• Hvorfor beder man om ønsker for 2020, når man har besluttet, at der tidligst er penge til anlægsønsker i 2022?
  • Hvad er forskellen på behovet i f.eks. Agerbæk (1.306 indb.), Nørre Nebel (1.376 indb.) og Ansager (1.330 indb.)?
  • Har man lavet den samme research - evaluering m.m. - i forhold til Agerbæk og Nørre Nebel eller var det nok med en underskriftsindsamling?
  • Hvorfor skal det have afsmittende virkning, at Ansager får et kombibibliotek - det har det selvsagt ikke haft tidligere?
  • Hvorfor siger I ikke klart nej og begrunder det med saglige argumenter, i stedet for at udsætte beslutningen til langt ud i fremtiden = tidligst i næste byrådsperiode/aldrig?

Jeg gør mig ingen forhåbninger om at få svar på mine spørgsmål.

Måske har det enkelte byrådsmedlem større chance for at få svar på ovennævnte spørgsmål, ligesom det enkelte byrådsmedlem vel har mulighed for at stille forslag til dagsordenen.

P.s. Jeg under - af hele mit hjerte - Agerbæk og Nørre Nebel, at de får kombibiblioteker!

Ansøgning om genåbning

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce